שירות לקוחות
 
אנו, בחברת אריקה כרמל בע"מ, עושים ככל יכולתנו על מנת לסייע במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותינו. בכל שאלה, אנא פנה למרכז שירות הלקוחות בטל: 073-7293001.
 
הדרכה בטיפול
הנך מוזמן להתקשר אלינו ולקבל הדרכה טלפונית על מנת להבטיח שתיהנה מיעילות המכשיר בצורה המיטבית. 
הזמנת מכשיר
הזמנת בי-קיור לייזר מתבצעת ברכישה בטוחה באתר או באמצעות מוקד המכירות שלנו, טל: 3414*. עם קבלת ההזמנה אנו מפיצים את המוצר לבית הלקוח באמצעות חברת שליחויות המתאמת טלפונית את מועד מסירת המכשיר. המוצר יגיע לכתובת המבוקשת בתוך כ- 24-72 שעות. המשלוח – חינם. לביצוע הזמנה  לחץ כאן.
שדרוג מכשיר
במידה והנך מחזיק בדגם ישן או במכשיר בעוצמה נמוכה ומעוניין לשדרג למכשיר מדגם חדש יותר או בעוצמה גבוהה יותר, הנך מוזמן להתקשר למוקד המכירות שלנו 3414* ונשמח לטפל בפנייתך. במקרה של שדרוג, המכשיר החדש מוצע בהנחה.
תיקון מכשיר
תיקון המכשירים מתבצע במעבדת החברה, הנמצאת במטה החברה בחיפה. אם מכשירך התקלקל, אנא התקשר לתמיכה הטכנית במטה החברה. במקרים רבים נציגינו בתמיכה הטכנית יוכלו לסייע לך טלפונית ולמנוע את הצורך לשלוח את המכשיר למעבדה לתיקון. חייג: 073-7293001. במידה והטכנאי לא יוכל לסייע לך טלפונית, אנא שלח את המכשיר בדואר רשום לכתובת: אריקה כרמל בע"מ, נחום חת 5, חיפה מיקוד 3508504 ציין את מהות התקלה ואת פרטי ההתקשרות עמך לתיאום התיקון.
אחריות
תעודת האחריות למכשיר תקפה מיום רכישת המכשיר ולמשך התקופה שסוכמה בעת רכישת המכשיר. אנא שמור את חשבונית הקניה לכל התקשרות עתידית בנושא האחריות. תעודת האחריות המלאה מצורפת למכשיר, בתוך חוברת ההפעלה והיא בתוקף בצירוף חשבונית הקניה.